FANDOM

Tormato
[[Plik:

Bluster1.png

Bluster transformmatte2.png

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Powietrze
Występowanie Pospolity
Kolor skóry Pomarańczowy i żółty
Posiadacze
Preferowane środowisko Prerie i tereny pełne pyłu
Rodzaj śluzaka Powietrzny Śluzak

Tormato to pospolity, pomarańczowy, śluzak z rogami typu Powietrze. Jest to śluzak, który zazwyczaj atakuje z dystansu, bardzo rzadko z bliska. Jest to idealny śluzak dla początkującego trenera.

WystępowanieEdytuj

Tormato występuje pospolicie na preriach (suchych i ciepłych terenach, pokrytych roślinnością stepową) i terenach pełnych pyłu.

WyglądEdytuj

Tormato to pomarańczowy śluzak, który ma jasno żółte rogi. Ma też w protoformie jasno żółty brzuszek. Ma różne okrągłe plamki w kolorze brązowo - pomarańczowym. Jego zęby odstają do góry i są białe a po transformacji ma żółte. Po transformacji ma żółty brzuch i rogi oraz pazury. Ma na głowie czerwone futro. Jego ogon jest zaokrąglony i też jest czerwony. Ma skrzydła podobne do nietoperza w kolorze czerwonym tak samo ma łapy czerwone. Koło oka ma czerwoną kreskę, a pysk ma koło zębów też czerwony.

Umiejętności Edytuj

  • W protoformie miota podmuch powietrza niczym suszarka.
  • Galestrom - zatrzymuje się w powietrzu i dmucha z paszczy silny wiatr, którzy utrudnia przeciwnikowi ustanie w miejscu, patrzenie oraz walkę.
  • Airhammer - tworzy kulę super gęstego powietrza, która otacza lecącego śluzaka i wytrąca go z prędkości.
  • Slyphoon - uderza w ziemię i wytwarza tornado, które może sunąć po ziemi, a nawet lecieć w górę.
  • Windshield - tworzy wokół właściciela wir powietrza, który chroni go przed atakami.
  • Dmucha z paszczy tornadem, które rozpycha wrogów na boki.
  • Szybkim klaśnięciem dłoni posyła tornado, które może zgarnąć jakiś inny atak, tworząc prowizoryczną fuzję (np.: razem z Wzdętośluzakiem śmierdzące tornado).
  • Tworzy on wielki i delikatny wir powietrza, w którym można pływać niczym w wodzie.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki