Szybkolot
[[Plik:

250px-Stunts.png

250px-Stunts transformmatte3.png

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Metal
Występowanie Niepospolity
Kolor skóry Pomarańczowa lub żółta
Posiadacze
Preferowane środowisko Jaskinie pełne stalagmitów oraz skał
Rodzaj śluzaka Śluzak Akrobata

Szybkolot - śluzak typu Metal. Jest często używany do różnych trików pokazowych. Należy do niepospolitych. 

WystępowanieEdytuj

Szybkoloty żyją w jaskiniach pełnych stalagmitów i skał.

WyglądEdytuj

Szybkolot to pomarańczowy śluzak. Ma beżowy brzuszek. Na głowie posiada rodzaj szarego pancerza na którym czasami jest pomarańczowawy trójkątny znaczek. Jego spód jest jasno beżowy. Ma cały szary pancerz z niektórymi pomarańczowymi liniami. Posiada po transformacji trzy palce i wygląda jak pancernik.

UmiejętnościEdytuj

  • W protoformie umie się efektywnie odbijać od powierzchni, podobnie jak po transformacji.
  • W protoformie zwija się w kulkę, podskakuje i trafia w mały cel.
  • Slugmug - podczas odbijania się zabiera pobliskie przedmioty i uderza przeciwnika.
  • Kinetikick - odbija się od jednego obiektu, trafia we wroga, po czym leci w stronę innego obiektu i ponownie uderza wroga, powtarzając manewr wielokrotnie, uderzając wroga kilka razy.
  • Gatoreturn - odbija się, wykonuje swoje zadanie i odbijaniem się wraca ponownie do blastera, dzięki czemu można go użyć od razu.
  • Trickoshey - oblicza kąty od rykoszetu od ścian i uderza do trudnych do osiągnięcia celów. Atak jest użyteczny, by trafić wrogów ukrywających się za osłonami.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu