FANDOM

Strachoduch
[[Plik:

250px-Spectre.png

Spectre transformmatte2.png

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Medium
Występowanie Rzadko
Kolor skóry turkusowo-biały
Posiadacze
Preferowane środowisko Szyby górnicze
Rodzaj śluzaka Śluzak Duch

Strachoduchy - to niebiesko-białe śluzaki wpływające na psychikę swojej ofiary. Przy 100 milach na godzinę zmieniają się w straszne kreatury, które wzbudzają w każdym strach nie do opanowania, najczęściej skutkujący ucieczką.

WystępowanieEdytuj

Strachoduchy występują w ciemnych kopalniach oraz szybach górniczych, które możemy znaleźć w dawnej kopalnii złota w Śmierciogłebii.

WyglądEdytuj

Strachoduch to jasno turkusowo-biały śluzak. W protoformie mają na sobie białe znaki przypominający szkielet śluzaka. Z tyłu posiada zielone kulki. Posiada on żółte tęczówki. Po transformacji ma czerwone oczy w różnych wielkościach z żółtymi tęczówkami. Zawsze ma wystawiony czerwony język na zewnątrz. Ma on jasno zielone pazury, kolce oraz zęby. Głowa jego jest biała tak jak brzuch i spody łap, a reszta ciała jest turkusowa.

UmiejętnościEdytuj

  • W protoformie wyczuwa nadchodzące niebezpieczeństwo i ostrzega przed nim.
  • W protoformie powoduje w przeciwniku złudne uczucie niepokoju.
  • W protoformie może stawać się niewidzialny.
  • Przerażenie - uderza w przeciwnika i powoduje u niego porażające uczucie strachu, na ogół skutkujące ucieczką. 
  • Śluzacza zmora - tworzy iluzję ogromnego potwora drapieżnika śluzaków, który straszy wrogie śluzaki. Przestraszone śluzaki trudniej jest wrogom kontrolować. 
  • Misterium - wchodzi w tryb ducha i przenika przez ściany.
  • Zaklęcie teleportacji  - tworzy portal w powietrzu, który może przekierować ataki wystrzelonych śluzaków.
  • Ektoplazma - używa pocisków ektoplazmy do cięcia broni.
  • Całun ducha - odłącza od ciała kawałki ektoplazmy, które zmieniają się w wirujące ekto-istoty, które pełnią rolę tarcz.
  • Uderza i tworzy wokół wrogów kopułę pełną latajacych iluzji strasznych czaszek, które przerażają wrogów.

CiekawostkiEdytuj

  • W protoformie ma na sobie znaki przypominające szkielet.
  • Jego ghulem jest Strachoghul

Więcej z Fandomu

Losowa wiki