FANDOM

Sonic
[[Plik:

SOnikin na balsterku fuzyjnowski.jpeg

Sonikin.jpg

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Światło
Występowanie Niezwykle rzadki (Prawdopodobnie)
Kolor skóry Biały
Posiadacze
Preferowane środowisko lighweel
rodzaj śluzaka śluzak sonar

Sonic (ang.Sonikin) to śluzak typu Światło. Jest tej samej sylwetki co Medyk, oprócz faktu, że jest śnieżno - niebieskawy z koloru, posiada także mniejsze zęby, mniejsze czułki i nie ma małych kolców na plecach.

WystępowanieEdytuj

Śluzaki te żyją prawdopodobnie w Lightwell.

WyglądEdytuj

Sonic jest to biały śluzak przypominający Medyka. Jego brzuszek jest biały, a reszta jego ciała szarawa z wyjątkiem głowy na, której są białe znamiona. Ma on jedno oko, a źrenica jego jest niebieska. Po transformacji ma szare czoło. Po bokach ma białe znamiona. Cały jego brzuch i spody łap są białe, a reszta ciała jasno szara.

UmiejętnościEdytuj

  • Deciblast - dmucha tysiącem decybeli czystego dźwięku w formie świetlistego sonaru dźwiękowego, który odpycha cel na dużą odległość, nie powodując przy tym uszkodzeń otoczenia (tak jak np.: eksplozje).
  • Oscillaser - dmucha dźwiękowym sonarem, który przy trafieniu natychmiast spowalnia i retransformuje. Sonar można przeciągać błyskawicznie z jednego celu na drugi, co pozwala na szybką retransformacje wroga i wznowienie ataku.
  • Leci prosto i nagle wybucha gigantyczną, jasną eksplozją, znacznie przewyższającą rozmiarami wybuch Skałowca.
  • Leczy ghule sonicznym sonarem
    185px-2014-01-24 07.24.22.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki