FANDOM

Pnączniak
[[Plik:

250px-Vin.png

250px-Slug-arsenal-Transform2.png

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Roślina
Występowanie Niepospolity
Kolor skóry odcienie zieleni
Posiadacze
Preferowane środowisko Dżungla
Rodzaj śluzaka Roślinny śluzak

Pnączniak (ang. Vinedrill) - niepospolity śluzak typu roślinnego.

WystępowanieEdytuj

Pnączniaki żyją w lasach deszczowych i dżunglach.

WyglądEdytuj

Pnączniak to zielony śluzak. Ma jasno żółty brzuch. Na ciele posiada różne wzory w jasno zielonym kolorze. Jego końcówki łapek i czółek mają jasno zielony kolor. Jego oczy są koloru różowego. Po transformacji na górze i na dole głowy ma kolce, rzadziej liście. Jego głowa jest ciemno zielona. Na końcu posiada małe szczypce.

UmiejętnościEdytuj

  • W protoformie tworzy małe swędzące pnącza, które mogą łaskotać wroga w nos.
  • Tendrella - uderza w podłoże i sprawia, że wyrastają z niego pnącza, które mogą uderzać wrogów, łapać ich lub rzucać nimi.
  • Thicketthorn - tworzy ścianę przeplatających się winorośli, która więzi przeciwników na długi czas.
  • Ibydust - wyrzuca z siebie pędy rośliny, która szybko zakwita i wytwarza roślinny proszek usypiający.
  • Vinevent -  tworzy roślinę, która może neutralizować i zasysać trujące gazy.
  • Itchypants - wydziela zielony pył purchawkowy, powodujący mocne swędzenie oraz działający jak flara ostrzegawcza.
  • Vinelash - rzuca pnączami wiążąc tym samym przeciwnika.
  • Z pomocą tylnych macek łapie wrogów i rzuca nimi.
  • Zatruwa przeciwnika szkodliwą trucizną, która co jakiś czas zadaje obrażenia ("Battle of Slugterra").
  • Wpada w ziemię i ryje tunel w niej. Samego ataku nie było widać, pokazany był tylko fragment jak Pnączniak wyrzuca pnącza z ziemi i rozbija ją, tworząc wyjście tunelu.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki