FANDOM

Neozakażacz
[[Plik:

Neotox Protoform 312x340.png

ST SG SLUGS NeotoxVeloTrail.png

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Toksznz
Występowanie Rzadkie
Kolor skóry Zielony-ciemno żółty
Posiadacze
Preferowane środowisko Bagna i mokradła
Rodzaj śluzaka Zatruwający Śluzak

Neozakażacz - to śluzak typu Toksycznego. Jest bardzo niebezpieczny, gdyż toksyczne opary jakie wytwarza potrafią wysuszyć wroga lub zwierze do tego stopnia, że natychmiastowo zastygają.

WystępowanieEdytuj

Neozakażacz zamieszkuje bagna i mokradła.

WyglądEdytuj

W protoformie skóra śluzaka ma zielono-żółtą barwę - od dołu zaczyna się zielony, a od połowy oczu żółty. Brzuch i wewnętrzne łapki mają kolor blado-kremowy. Wokół oczu znajdują się ciemno-zielone obwódki. Uzębienie śluzaka stanowi jeden ząb, umieszczony w szczęce po prawej stronie. Czułki są krótkie.

Po transformacji ma zieloną skórę oraz ciemno-żółty grzbiet. Szczeka jest wysunięta do przodu, a nozdrza szerokie. Wewnętrzne części dłoni, dół pyska oraz brzuch mają kolor blado-kremowy. Ramiona pokrywają ciemno-zielone plamy. Z czubka głowy wystaje czułek. Ogon wygląda jak u larwy, zakończony otworem z którego wydobywa się gaz. Między ogonem a tułowiem znajdują się cztery czułki, dwie na dole, dwie na górze.

UmiejętnościEdytuj

  • W protoformie powoduje więdnięcie roślin.
  • Toxicloud - tworzy chmurę toksycznych gazów, które paraliżują całe ciało wroga (w tym mózg) na jakiś czas.
  • Slugblight - tworzy toksyczną chmurę która osłabia umieszczone w blasterach śluzaki do tego stopnia, że mogą one ześlizgnąć się z wnyki.
  • Rustaloid - emituje dym, który powoduje silną korozję na metalowych urządzeniach oraz blasterach, dezaktywując je tymczasowo lub ograniczając ich działanie.
  • Metalrod - uderza w metalowe podłoża i ściany, sprawiając że stają się one kruche. W wyniku tego można je bardzo łatwo rozbić, by np.: uciec.
  • Neotoksyczna mgła - kilka Neozakażaczy atakujących w tym samym czasie paraliżującym gazem wytworzą wielką mgłę paraliżujących oparów, która nie zniknie, póki Pnączniak jej nie wchłonie.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki