FANDOM

Negashade
[[Plik:

ST SG SLUGS NegashadeProto.png

ST SG SLUGS NegashadeVeloTrail.png

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Mrok
Występowanie Niepospolity
Kolor Odcienie niebieskiego
Posiadacze
Preferowane środowisko Lasy bambusowe
Rodzaj śluzaka Cienisty Śluzak

Negashade (czyt. Negaszejd) to śluzak typu mrok. Kolor skóry Negashade'a to odcienie niebieskiego (niebieski, granatowy). Ma charakterystyczne, świecące jasno niebieskie kropki na czole.

WystępowanieEdytuj

Negashade'y żyją w lasach pełnych drzew bambusowych.

WyglądEdytuj

W protoformie śluzak ma ciemnogranatowe ciało. Brzuch jest jasnogranatowy. Na czole znajdują się jasnogranatowe znamiona w postaci kropek.

Po transformacji przypomina byka. Ma ciemnogranatowe ciało, prócz ogona i boków koloru szaro-granatowego, oraz jasnogranatowego brzucha. Dłonie od wewnętrznej części są jasnogranatowe. Na plecach oraz rękach znajdują się znamiona w postaci kropek. Śluzak ma bardzo długie, wychodzące ponad głowę i zadarte do tyłu brwi koloru niebieskiego.

 Umiejętności Edytuj

  • W protoformie potrafi przenikać i skradać się bardzo dobrze, także praktycznie nikt nie jest w stanie go zauważyć, niczym ninja.
  • Sillwoet - znika w cieniu i materializuje się dalej w cieniu, by zaatakować z tego innego miejsca.
  • Shadowblak - tworzy kłęby ciemności wokół wroga, które są w stanie poruszać się za celem i dezorientują go tak, że nie może on celować.
  • Shadowkan - tworzy pociski o kształtach gwiazdy.
  • Shadowshiv - znika w cieniu, pojawia się w cieniu, sieka przeciwnika i znika ponownie, powtarzając atak wielokrotnie.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki