FANDOM

Mega Morf Zderzaka
[[Plik:

Mega forma Zderzaka2.JPG

Zderzak w Mega Morfie Tran..JPG

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Ziemia
Występowanie Pospolicie
Kolor skóry Czerwono-beżowo-turkusowa
Posiadacze

Mega Morfy Zderzaków są silniejsze od normalnych osobników tego gatunku. Mogą pokonać aż cztery ghule.

WyglądEdytuj

W protoformie mają czułki zmienione w sztywne, poziome rogi oraz białe znamiona na ciele.

Po transformacji mają na ciele dodatkowo kamienie, oraz białe znamiona przy głowie. Ich rogi mają zadarte końcówki.

UmiejętnościEdytuj

  • Hammerstone - silniejszy atak "poprzedniej wersji" - śluzak uderza pięścią z wielką silą. Cios jest na tyle silny, by rozbijać gigantyczne skały, ogłuszać większość śluzaków, oraz wręcz ścinać kapelusze grzybów (wystarczy, że śluzak trzyma rękę wysuniętą prosto, nie potrzeba dodatkowych zamachów, by dokonać zniszczeń).
  • Fala uderzeniowa - śluzak uderza w podłoże z wielką siła, wzniecając bardzo silną falę uderzeniową, niszczącą grunt oraz silnie odbijającą w górę obiekty umieszczone na gruncie
  • Rockhorn - silniejszy atak "poprzedniej wersji" - śluzak atakuje rogami, mogąc z łatwościa odbić nimi ghula i lecieć dalej, kontynuując ataki.
  • Slabhenge - silniejszy atak "poprzedniej wersji" - śluzak uderza o podłoże i wznosi bardzo wysoki i szeroki mur ze skał. O ile normalny Zderzak kształtuje mur ze skał podłoża, tutaj Zderzak zdaje się tworzyć samemu skały.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki