FANDOM

Magik
[[Plik:

ST SG SLUGS ThuggletProto.png

ST SG SLUGS ThuggletVeloTrail.png

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Medium
Występowanie Niepospolite
Kolor skóry czerwono-brązowy
Posiadacze
Preferowane środowisko Alpejskie góry i łąki
Rodzaj śluzaka Śluzak Iluzjonista/Oszust

Magik - to śluzak typu Medium. Jest on naprawdę skutecznym śluzakiem w walce. Jego kolor skóry to czerwonobrązowy. Posiada małe rogi, ale w przeciwieństwie do ghula wygładzone.

WystępowanieEdytuj

Magiki żyją na terenach przypominających alpejskie - górskie szczyty i łąki z powierzchni. Prawdopodobnie mają na sobie kamuflaż z iluzji, pozwalający mu wtopić się nawet w stado Flopperów.

WyglądEdytuj

Magik to czerwony śluzak o czarnych włoskach na głowie. Jeden z nielicznych który ma białe rogi. Ma jasno beżowy brzuszek. Ma łaty w kolorze czerwieni i brązu. Po transformacji ma rogi jak Zderzak tylko końcówki ma pomarańczowe. Na łapach i głowie ma czarne futro. Końcówki łap są zakończone Małymi pazurami. Jego zęby są zaokrąglone i wystają do góry. Widać też po transformacji nos.

UmiejętnościEdytuj

  • W protoformie tworzy na swoim ciele kamuflaż z iluzji innego śluzaka lub ghula.
  • Gremling - żartobliwie ściąga przeciwnikowi spodnie. W czasie gdy ten jest rozproszony i zawstydzony, Magik opróżnia jego wnyki ze śluzaków.
  • Burgalore - podczas walki kradnie ważne dla przeciwnika narzędzie, takie jak chociażby blaster.
  • Slugnap - mocno uderza pięścią i rozprasza wroga, w tym samym czasie kradnąc mu śluzaki.
  • Lusionist - maskuje siebie i właściciela w iluzji. Potem podtrzymuje go w protoformie.
  • Spectackled - tworzy iluzje czegoś by zmylić wroga.
    • Illusionary - tworzy iluzję przedmiotu lub miejsca w celu zmylenia przeciwnika.
    • Illusformed - zmienia swój wygląd i kształt w kształt dowolnej istoty na zasadzie iluzji. Potem może on "sterować" iluzją, w przypadku "iluzji-awatara".
    • Hologram - tworzy on liczne hologramy właściciela w celu zmylenia wroga.
    • Wchodzi do blastera i tworzy iluzje wystrzału, samemu zostając w blasterze lub przenosząc się do ręki właściciela.
  • Tworzy on błysk z pyłu iluzji, który oślepia.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki