FANDOM

Ghule (ang. Ghouls) to zmutowane Śluzaki.  Po transformacji te stworzenia stają się wredne, mroczne, nieprzewidywalne i silniejsze od zwykłego przedstawiciela gatunku.

Uosobienie

W przeciwieństwie do zwykłych Śluzaków, ghule nie mają nawyku wracać do swoich właścicieli, gdyż nie tworzy się więź między strzelcem a ghulem. Na wolności grupują się w stada (bandy). Są znane także z tego, iż potrafią wyczuć strach potencjalnej ofiary i żywić się nim. O ile Śluzaki są przyjazne, dobre i pogodne, to Ghule są ich przeciwieństwem - nie przejawiają ciepłych uczuć, są wredne i bezlitosne.

Transformowanie

Tak jak śluzaki, ghule potrafią transformować przy prędkości 100mph. Taką prędkość nadają im blastery.

Po wystrzeleniu ghula otacza go energia związana z nim, choć przeważnie zamiast mocy jak ogień, woda czy lawa pojawia się osłona z mrocznej energii. Wewnątrz niego ciało protoformy szybko się kurczy, a potem natychmiast rozszerza, nabierając odpowiedniego kształtu. Proces ten jest tak szybki, że normalnie nie widać go.

Ghule potrafią transformować od razu po opuszczeniu tuby, lecz w serialu pokazuje się transformowanie podczas lotu.

Leczenie

Sposobami na odghulowanie (pospoliciej "uleczenie") są dwa śluzaki: Medyk i Sonic oraz światło ze Studni energii. Leczenie ghuli medykiem odbywa się inaczej niż sonicem.

Wspólny atak

Każdy ghul ma odmienne umiejętności. Jednak istnieje pewna zdolność wspólna dla wszystkich: każdy ghul przy uderzeniu może zostawić czerwono-czarny niewielki wybuch, który ma działanie podobne do eksplozji, ale stosunkowo słabiej.

Gatunki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki