FANDOM

Fandango
[[Plik:

250px-Opening Fandango CP.png

250px-Fandango transformmatte.png

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Światło
Występowanie Pospolicie
Kolor skóry Bordowo-niebieska
Posiadacze
Preferowane środowisko Cała Slugterra
Rodzaj śluzaka Wzmacniający śluzak

Fandango - śluzaki typu Światło. Nie nadają się do walki, ale posiadają bardzo duże pokłady śluzaczej energii, którą mogą wspomagać inne śluzaki np. Medyka. Występują pospolicie. Prawdopodobnie duża ich część żyje w Jaskini Dziesiątkowej.

WystępowanieEdytuj

Fandango są rozproszone po całej Slugterze, dlatego można je spotkać niemal w każdej jaskini.

WyglądEdytuj

Fandango to niebiesko-czerwony śluzak. Jego tęczówki są fioletowe. Ma na głowie dwie czerwone plamki, z buzi wystają mu trzy zęby. Jeden na dole i dwa na górze. Po transformacji ma ciemniejszą niebieską głowę. Jego spody łap są jasno niebieskie, a reszta łap jest czerwona.

Umiejętności Edytuj

  • W protoformie emituje śluzaczą energię, która utrzymuje w zdrowiu pobliskie tereny (przy tym świeci niczym latarnia).
  • Dynoboost - zwiększa ilość śluzaczej energii na danym obszarze, wzmacniając tym samym inne śluzaki.
  • Levelest - wzmacnia siłę innego śluzaka wystrzelonego w zespole.
  • Slugwink - zapobiega transformacji przeciwnego śluzaka (ghule rozwściecza).
  • Seecon - jego ciało działa jak magnes na śluzaki, przyciągając je do niego i odciągając je od celu.
  • Burstbody - wybucha w locie, pozostawiając silną, energetyzującą maź (prawdopodobnie śluzaczą energię).

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki