FANDOM

Zawrotnik
[[Plik:

Enigmo (1).png

Enigmo transformmatte2.png

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Światło
Występowanie Niezwykle rzadki
Kolor skóry niebiesko-brązowa
Posiadacze
Preferowane środowisko lasy i dżungle
Rodzaj śluzaka Śluzak efekt percepcji

Zawrotnik (ang. Enigmo) - jest niezwykle rzadkim Śluzakiem typu Światło uważanym za legendę. Dawniej było ich dużo, ale prawdopodobnie z powodu swej głupoty wymarły. Bardzo mało o nim wiadomo.

WystępowanieEdytuj

Naturalnym środowiskiem zamieszkania Zawrotnika są wysokie drzewa/grzyby w lasach.

WyglądEdytuj

Zawrotnik ma brązowo-niebieską skórę. Tak jak większość śluzaków ma parę oczu, ale ustawionych pionowo. Ma czerwony język i jeden ząb. W Protoformie ma niebieskie czułki. Po transformacji przybiera świecące znamiona i ma 3 zęby.

 Umiejętności Edytuj

  • W protoformie wyrównuje energię śluzaków, utrzymując grupę śluzaków w radości i szczęściu.
  • Doublast - uderza we wroga i powoduje u niego podwójne oraz rozmyte widzenie.
  • Loopolier - uderza w pas z amunicją i sprawia że wszystkie śluzaki są ogłuszone.
  • Distrattack - uderza w przeciwnika i sprawia, że traci on tok myślenia ("dlaczego ja znowu atakuję?")
  • Accelestrike - wystrzelony w duecie z innym śluzakiem zwiększa jego skuteczność w walce z wrogimi śluzakami.
  • Aura Vision - uderza w osobę i sprawia, że widzi ona aurę innych śluzaków, która pokazuje czy śluzaki są kompatybilne i czy mogą razem wykonać fuzyjny strzał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki