FANDOM

Darkfurnus
[[Plik:

DarkfernusProt.

Burpy ghul leci

|250px]]
Grupa Ghule
Typ Mrok/Ogień
Występowanie Niezwykle rzadko
Kolor skóry Czarno zielony
posiadacze
Rodzaj Ghula Potężny ognisty ghul

Darkfurnus (ang. Darkfurnace, czyt. Darkfernus) - jest to ghul Infurnusa.

WyglądEdytuj

W proformie bardzo przypomina protoplastę, jednak ma na brzuchu znamię o wyglądzie turkusowego płomienia, na czole skierowane w dół znamię w formie turkusowych płomieni. Czułki i wystające fragmenty głowy są takie, jak u Infurnusa. Ma zielone kły.

Po transformacji wygląda podobnie, lecz ma dłuższe "uszy" wystające z głowy. Ma czarną skórę na skrzydłach, grzbiecie i górze głowy, a na twarzy, wewnętrznych skrzydłach i brzuchu ciemno-żółtą. Na skrzydłach ma zielonkawe znamiona płomieni oraz wystające, niewielkie kolce. Ma na głowie turkusowe rogi, a podczas wystrzału płonie turkusowym ogniem.

UmiejętnościEdytuj

  • W protoformie potrafi zapalić turkusowy płomień oraz ziać ogniem (także po transformacji).
  • Ciemny Feniks - może pochłonąć się cały w turkusowym ogniu.
  • Ognisty Podmuch - tworzy energię uwalniając przy tym ogromną falę turkusowego ognia zdolną spalić wrogów.
  • Darkpyre - Atakuje przeciwnika kulą mrocznego ognia silniejszą, niż atak protoplasty.
  • Phallanx - Tworzy ścianę ognia w kształcie grotu, która odbija, lub spala przeciwników.
  • Blastfurnus - Wystrzelony w powietrze więzi przeciwników w klatce stworzonej z ognia.
    185px-2014-01-22 11.27.04
  • Smashteroid - Atakuje przeciwników małą ognistą kometą zostawiającą za sobą ślad z ciemnych płomieni.
  • Novacrow - omija przeciwnika i strzela w niego ogniem z jego skrzydeł
  • Carrionbomber - Leci na przeciwnika i strzela w niego ognistymi pociskami obracając się przy tym dookoła niego.
  • Miota wielki pocisk turkusowego ognia o ogromnej sile.

CiekawostkiEdytuj

Jedynym znanym Darkfurnusem jest Burpy którego w jednym odcinku zghulowano.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki