FANDOM

Bubbaleone
[[Plik:

95.png

Bubbaleon.png

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Woda
Występowanie Niepospolity
Kolor skóry różowo-niebieski
Posiadacze
Preferowane środowisko Słodkowodne rzeki i kamienne strumienie
Rodzaj śluzaka Mydlany Śluzak

Bubbaleone - to niepospolity, różowo-niebieski śluzak typu Wodnego. Kiedy transformuje, zmienia się w dużą bańkę z trzema mackami w dolnej części ciała.

WystępowanieEdytuj

Bubbaleony występują głównie w skalistych dolinach, w pobliżu słodkowodnych rzek.

WyglądEdytuj

Bubbaleon to różowo-błękitny śluzak. Ma on trzy duże zęby. Z tyłu posiada różową płetwę przypominającą płetwę rekina. W protoformie jak i po transformacji ma niebieską tęczówkę. Po transformacji przypomina różową Bańkę. Na głowie ma coś podobnego do skrzydeł. Po transformacji ma całe niebieskie oczy lub czasami ma też małe tylko z niebieską tęczówką.

Umiejętności Edytuj

  • W protoformie puszcza małe, różowe bańki, dmuchając je z ust lub skupiając je i tworząc je nad głową.
  • W protoformie tworzy pianę.
  • Bubballo: otwiera szeroko usta i zasysa do środka wszystkich przeciwników, dzięki czemu są oni jak w klatce, z której nie mogą się wydostać.
  • Soapysoak: pryska przeciwnikom po oczach piekącą substancją przypominającą mydło.
  • Bubblebound: odbija śluzaki przeciwnika za pomocą podobnego do bańki brzucha.
  • Tentajet: uczepia się kurczowogłowy przeciwnika swoimi mackami, po czym unosi go bardzo wysoko.
  • Foambaloo: uderza i rozbryzguje śliskim mydłem.
  • Bubbleburst: pęka i wyzwala wiele śliskiej piany.
  • Nadyma się, odpychając przeciwników do tyłu.
  • Łapie wroga w macki i odrzuca lub podnosi.
  • Uderzeniem w nogi podrzuca przeciwnika, a potem odbija go na swoim brzuchu.
  • Pryska śliskim mydłem, pozostawiając je na dowolnej powierzchni jako śliską pułapkę.
  • Okrywa brzuchem przeciwnika, przez co wystrzelone przez niego śluzaki odbijają się po brzuchu i w pewnym momencie trafiają w uwięzionego wroga.
  • Zatrzymuje się, rośnie i pęka, wyzwalając odpychający huk.
  • Przyczepia się podłoża, osłaniając inny obiekt i stanowiąc przeszkodę dla biegnącej osoby lub pojazdu.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki