FANDOM

AquaBeek
[[Plik:

Beeker.png

6.png

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Woda
Występowanie Niepospolity
Kolor skóry Odcienie niebieskiego
Posiadacze
Preferowane środowisko morskie jaskinie
Typ mocy Woda i sonar
AquaBeek to niepospolity śluzak typu Wodnego. Zamieszkuje jaskinie morskie oraz rafy koralowe.

WystępowanieEdytuj

AquaBeeki mieszkają na rafach koralowych pod wodą. Występują również w Lesie Śluzaków i Zatoce Błękitnych Mgieł.

WyglądEdytuj

AquaBeek to niebiesko-biały Śluzak z nutką błękitu . W protoformie ma brzuszek w jasno niebieskim kolorze. Śluzak ten ma po bokach niebieskie linie przypominające fale. Reszta jego ciała ma kolor turkusowy. Po transformacji zmienia się w turkusową rybę. Oczy w protoformie są czarne, a po transformacji mają niebieską tęczówkę. Końcówki mają kolor niebieski tak samo jak jego brzuch. Niektóre AquaBeeki mają na czole białe kropki.

UmiejętnościEdytuj

  • W protoformie pluje z ust niewielki strumień wody, zdolny swoim ciśnieniem odepchnąć niewielkie stworzenia takie jak śluzaki.
  • Uderzenie Sonarem - potrafi wytwarzać coś na rodzaj sonaru, który odrzuca przeciwnika daleko w tył - atak podwodny.
  • Wodny Strumień - wytwarza strumień wody o mocnym ciśnieniu, przypominający ten z węża strażackiego. Strumień mocno wypycha wroga.
  • Cyklonator - tworzy potężny wir wodny, który pochłania każdego przeciwnika.
  • Atrament - tryska oślepiającą chmurą atramentu - tylko pod wodą.
  • Retransformacja - strzela wodą z otworu, przez co przy trafieniu śluzaka lub ghula wraca do protoformy poprzez spowolnienie prędkości.
  • Zraszacz - wiruje, posyłając wodne strumienie naokoło, niczym zraszacz. Strumienie te mogą gasić pożary.

CiekawoskiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki